pondělí 9. listopadu 2015

Fotografie gaiwanů které používám

Čaje piju asi tři roky, přibližne od začátku roku 2013 používám k přípravě gaiwan - zhong. 

Zatím mám tyto čtyři.



Bílý gaiwan s černými znaky. Můj úplně první, koupil jsem jej v čajovně Teanet (nyní Orijin) za cca 350 Kč. Objem 120ml. V současné době s ním připravuji čaj v přírodě.

Bílý gaiwan s modrými znaky a draky. Koupeno v Teanetu (Orijin) za cca 400 Kč. Tento zhong používám v 95 procentech případů, má objem asi 120ml. Můj nejoblíbenější gaiwan, protože mu naprosto perfektně doléhá poklička.

Bílý gaiwan s rybičkami. Byl to můj velký sen vlastnit tento zhong, tak jsem si minulý rok na podzim udělal radost. Má objem 150 ml, ručně malovaný. Koupeno v Orijinu za 4800 Kč. Vzhledem k ceně jej mám pouze na dekoraci.

Modrý gaiwan s draky. Koupil jsem jej v Asia Classic (obchod již neexistuje) za 100 Kč. Objem cca 110ml. Pouze k dekoraci.

2 komentáře:

  1. I drahé věci je dobré používat, jejich cena se odráží i na tom jak se s nimi pracuje. Byla by škoda, kdyby jenom chytaly prach na poličce. Zdravím z Telče. O.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za názor. Snad se někdy odvážím. Také zdravím.

    OdpovědětVymazat