pondělí 18. ledna 2016

Puerh od Nataši

V sobotu se u mne stavila známá, která je původem z Ukrajiny. Přinesla mi koláč čaje krásně zabalený v dárkové krabici. Prý jej dostala od někoho na Ukrajině. Říkal jsem si, to bude nějaký vyschlý nepitelný padělek, ale jaké bylo moje překvapení, když jsem dnes čaj ochutnal. Zaujala mne meruňková vůně spařeného listu. I nálev chutnal po meruňkách. Krásně jsem si u čaje odpočinul a pročistil hlavu od myšlenek. Mám ve zvyku dávat do gaiwanu více listu a louhovat jen krátce - několik sekund. Takto jsem připravil asi 12 nálevů.

Co jsem přečetl z obalu: Jedná se o sheng puerh lisovaný do tvaru koláče o hmotnosti 400 gramů. Čaj je z roku 2009 a byl vyroben v Shuangjiang Mengku Tea Co., Ltd., Yunnan, China. Kdyby někdo znal tento puerh, rád se dozvím bližší informace.








2 komentáře:

  1. Dokážu si představit si skvělou meruňkovou vůni ♥ Takový koláč bych si také nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mám z čaje radost. Původně jsem myslel, že je do něj přidána nějaká esence, že má takovou chuť a vůni. Ale degustoval jsem jej s panem Jinem z Orijinu a mělo by se jednat o puerh vyrobený standardním postupem.

    OdpovědětVymazat